28. sep. 2010

Sofaliv!

Denne uka ble virkelig ikke slik jeg hadde tenkt. Nå har jeg faen mæ vært på denne sofaen i allerede 4 dager... Og jeg er lei. Ja, jeg har lov til å klage. Dette er min blogg, for pokker. Klarte å komme meg ned til legen i dag, i hvertfall. Tok en masse blodprøver, og satser på et oppklarende svar fra dem. Hvis ikke blir jeg surere enn surest. Det er bare 1 1/2 dag til min kjære søster kommer på besøk, og jeg gleder meg jo, for pokker. Jeg vil bli i fin form til hun kommer, for vi skal jo på konsert. Releasekonsert med PHONE JOAN! Herregud, jeg har jo gledet meg til dette i laaange tider!!!! Jeg skal bli frisk og fin og flott. De tre F`er!
Jeg drikker fersk ingefær i vann, det skal visst hjelpe for alt har jeg lest et sted på nettet. Rart nok, så funker det, i alle fall på halsverken. Hurra! Noe som funker. Ellers så spiser jeg appelsiner og kiwi, drikker vann med sitron og kaster i meg sjokolade som om jeg var et lite barn som ikke hadde sett sjokolade på en god stund...


Ja, det var visst alt jeg ville si ikveld. Btw. Uten musikk, intet liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar