15. sep. 2010

Innlegg dedikert til Anita...

Takk for en fin dag, Idealpartner!

6 kommentarer:

  1. Idealpartnernseptember 15, 2010

    Hihi Perfect!!

    Du er den beste idealpartneren jeg kunne hatt!!

    SvarSlett
  2. Fine bilder, Hellemor! :)

    Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få av en fin tapetbit til deg! Den er godt over 30 år gammel, så jeg tør ikke love noe... :) Nysgjerrig på hva du skal bruke den til! :P

    SvarSlett
  3. Det får du med tiden se :)

    SvarSlett
  4. Og du er den beste jeg kunne hatt, Anita! :)

    SvarSlett
  5. Flink du er til å ta bilder! Gleder meg til jeg blir såpass flink at jeg ser noe i alt, om du skjønner...
    Masse å lære med det kameraet, men moro!
    Har nå ihvertfall lært å ta bilde i sort/hvitt takket være din søster :-DD

    SvarSlett
  6. Når du har en god dag, så skal du ta med deg kameraet i veska, og ta bilder av alt det du føler for å ta bilde av. :) Gripe hverdagsøyeblikkene!

    SvarSlett