5. feb. 2010

Torsdag

Våknet. Følte meg bedre, men ikke frisk. Det er i alle fall bedre enn ingen bedring. Så, jeg spiste frokost. Jepp, hadde fått tilbake lysten på mat. Det er også et sikkert tegn. Ommøblerte litt på rommet. Når jeg bare får ryddet litt mer, så tror jeg at dette skal bli bra!

Spiste middag sammen med roomie. Det var koselig, som alltid. Vi så litt på tv. Daffa.
Men vi har et problem. For da vi vasket trekket til sofaen, så har nesten alle glidelåsene gått i stykker. Ikea selger ikke lengre den sofaen, så vi har et problem. Ja, det har vi!

Nå skal jeg slå av pc'n og lese litt i boka: Boktyven.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :-))

    Fant bloggen din gjennom din søster :-)) Legger meg til som følger med en gang. Blir moro å følge deg videre!

    Ha en flott kveld
    Klem, Frøydis

    SvarSlett