6. feb. 2010

Det går ikke!

Noen ganger. Og andre ganger, når jeg skal skrive i bloggen må jeg klø meg selv i hodet... Ikke fordi jeg klør, nei, fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive.
Jeg visste det før jeg logget meg på, men så er det akkurat som om ordene forsvinner i løpet av noen få sekunder.

I dag er det lørdag. Og det skal bli en bra lørdag. Det har jeg bestemt! Skal opp å besøke Margrete og Kristin. Det er lenge siden sist...

I går skulle jeg ut å ta èn øl... og dere vet åssen det går. Det går ikke!

Musikk: Sting - Englishman in New York

3 kommentarer:

  1. ei øl her og ei øl der.... Smithwick's er savnet!

    SvarSlett
  2. Går ALDRI med bare ei øl! Har samme erfaring der ;-)
    Ha en nydelig søndag videre :-)
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  3. Ja, Søs - den er savnet!

    SvarSlett