14. feb. 2010

Kinderegg?

Jeg satser på fastelavensboller - det er enklest, i dag.

Tenk at det er morsdag og valentinesday i tillegg..kan det bli verre?
Morsdag er greit nok, for de som har ei mor å gratulerer... og siden jeg ikke har det, så får jeg gratulerer mormor, min søster, tanter og kusiner med morsdagen. Hurra!
Valentinesday er bare klissete. Hvis jeg vil slenge hjerter rundt meg, så gjør jeg det alle de andre dagene i året, trenger ikke èn spesiell dag for å fortelle mennesker at jeg er glad i dem.

Musikk: Ivar/Eivind Bøksle - Morgensang

6 kommentarer:

  1. Glad i deg også!

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg, bortsett fra at her feirer vi ikke morsdag heller ;-)
    Håper bollene ble gode! Vi har vært og spist deilig middag på Quality...svigerdattera vår jobber der :-))
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  3. Det hørtes hyggelig ut, Frøydis :-) Bra å kose seg sammen med familien!

    SvarSlett
  4. Og jeg er glad i deg, Søs! Du er et enestående menneske, og er alltid i hjertet mitt!

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, Helle! Valentines Day er bare såååå oppskrytt- bare no skit å skulle ha en eneste dag i året der man liksom skal dyrke kjærligheten opp i skyene. Bedre å porsjonere ut det over hele året;)

    SvarSlett
  6. Takk Trude. Vi er på lag :-)

    SvarSlett