28. juni 2010

Ta dagen!


Jeg er litt skuffet over meg selv som klarte å glemme kamera på lørdagen. Derfor har jeg svært få bilder fra skeive dager. Men jeg har minner i hjertet, og det er kanskje likebra?! Har i alle fall hatt ei bra helg, med forlengelse nå i dag, smandag. Bonusdag!

Fredagen var det vorspiel opp 5 etasjer på Tøyen. Gøye folk og god stemning! Vi beveget oss i retning rockefeller ved halv tolv tiden, og tilbragte noen timer der sammen med 1300 andre jenter/damer. Varmt var det i alle fall!
Lørdagen våknet jeg opp i 5 etasje på Tøyen sammen med 3 andre morgenfriske jenter. Etterhvert som sola steg høyere på himmelen beveget vi kroppene våre ut i den. Parade! Jeg gikk halve løypa, hoppa ut ved Egon og satt der sammen med 2 venner en stund før vi beveget oss videre til pride park. Sol og mye folk, gamle kjente og noe å drikke. Kvelden ble tilbragt i en sofa, med sjokolade og film.
Søndag vasket vi leilighet og hadde visning. Lite oppmøte, så vi prøver igjen i morgen... Men det satte ikke en demper på humøret, Marianne lagde vafler og vi koste oss på balkongen med nystekte vafler m/jordbærskvisj og iste!

I dag, mandag, har jeg vært hos tannlegen, hadde en hel hær av instrumenter i kjeften, og halve ansiktet bedøvet. Resten av ettermiddagen ble tilbragt i parken for å feire Cecilies bursdag. Det var kake, sjampis, jordbær, kjeks og grillings! Rett og slett en veldig deilig sommerkveld!

Gratulerer med dagen, Cecilie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar