15. juni 2010

Sørlandstur!


Nevø i Vision Skatehall


Paltosken/Holskogen.

Jepp, jeg har vært i Kristiansand en tur. En langhelg sammen med familien. Bodde som jeg pleier hjemme hos min søster og nevø. Min elskede nevø på 8 1/2 år. Han har en helt spesiell og hærlig personlighet som bare en tante kan digge. Jeg digger han, det er sikkert og visst. På fredag etter skolen tok jeg med nevøen og hans kamerat til Vision Skatehall på Lund. Der fikk de boltret seg i 2 timer, mens tante hadde med kamera og knipset. Vel hjemme ble det middagsmat og litt lek. Siden tante hadde ommøblert på rommet, var det da ekstra stas å være der inne.

På lørdagen var vi ute å lekte på Hånes. Var en tur innom skolen for å skate, og tante har funnet ut at det er leeenge siden hun var tøff og kul på skateboard... Da søster kom hjem fra jobb, tok vi bilen og kjørte ut til Paltosken for å ha samvær med slekta på sommerfest(sommerheeeest)... Som hvert år før var det koselig å se familien igjen, spise rægane, drikke øl/brus, spise is, kake og drikke kaffi. Bokskastkonkurransen vant jeg, for første gang. Fikk ned 9 av 10 bokser!!!
Tok en hel haug med bilder, og noen av dem skal dere få gleden av.
Da folket dro hjemover ble jeg igjen og overnattet hos pappa. Det var en fredfull kveld med bålbrenning og snaps.
På søndag våknet jeg opp til frokost klokka 11, sol og blå himmel. Dro en spasertur ned på svabergene, og tok flere bilder. Saltvann på kroppen = solbrent hud...
Fant modne markjordbær, som jeg spiste med andakt. I tre-tiden kjørte pappa meg til mormor og morfar hvor jeg fikk deilig middag og dessert.

På kvelden ble det bilkjøring inn til Oslo. Hyggelig stemning og musikk!




Moro for unga.


Pappa tar ned flagget.


Sommerfest maten!!


Søster og kusine...


Sjarmtrollet Ruben.


Et knippe slekt!



Nevø med et lurt blikk, etter at han har kastet isbiter på bestefar...


Fisk.


Kveldskos.


1 kommentar:

  1. Så herlige bilder! Nå fikk jeg skikkelig sommerstemning her! :D

    SvarSlett