25. juni 2010

SK!


Det er skeive dager i Oslo denne uka. Har ikke fått følt det livet så veldig mye ennå, men jeg fikk med meg Aksepts årlige hagekonsert. Som jo var en veldig fin kveld, og som er et veldig bra konsept! Årets konfransier var Else Koss Furuseth, og den dama er ustyrtelig morsom.
Da hun på scenen sier til Anne Grete Preus: "Jeg kan være Valgjerd, så er du Madonna" - klinte de til. Hun mente at alle skikkelige show måtte ha sitt obligatoriske lesbekyss. Hehe...
God stemning i folkemengden ble det, da Anne Grete Preus avsluttet hagefesten med en akustisk minikonsert.

I går traff jeg Aggis på kafè Lyst og i dag skal jeg treffe ei lita finnmarksdame på 1.60 ... Det er hyggelig med nye -og gamle bekjentskap!

Og ikveld braker det løs med fest og moro på rockefeller sammen med venner, kjente og ukjente!

Morgendagen byr på årets Parade, og forhåpenligvis sol og god stemning!

Skååål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar