17. jan. 2010

Neon Indian

Leser du bloggen min? Legg igjen en kommentar!
Det er jo alltid gøy å se om noen har kommentert det jeg har lagt min sjel i å skrive... Jeg sitter ikke her og sier at du skal kommentere, men jeg sier at det hadde vært gøy å se om det i det hele tatt er noen som leser.

Okei. Nok om det.

Jeg tenkte å fortelle dere at jeg hadde en fin lørdag. Ja, jeg hadde virkelig det. Kakao og bananbrød på kaffibrenneriet sammen med Marianne, små-ærend runde i sentrum av en ellers gråværstung hovedstad. Sånt er hyggelig! På kvelden traff jeg en god venninne, vi hadde en uforglemmelig aften på Dinner. God mat, himmelsk vin og eksepsjonelle samtaler. Jeg setter stor pris på deg!
Da hun kastet inn håndkle dro jeg videre til So for å treffe andre mennesker, mingle, drikke øl og innse at det nok en gang ikke funket å tenke; bare 1 øl...

Søndagens modus kan beskrives med et enkelt ord: sløv!

Musikk: Neon Indian - Deadbeat Summer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar