8. juli 2010

Vennskap

Akkurat nå fikk jeg lyst til å skrive et innlegg om et menneske som betyr uendelig mye for meg. Hun er tvers igjennom snill, og har et godt hjerte som jeg har fått lov til å bli kjent med i en del år nå. Hun er en av mine beste venner, og jeg er veldig glad i henne. Vi har opplevd mye sammen, og skal fortsette å gjøre det fremover i tid. Jeg er heldig sånn. At jeg får muligheten til å være vennen hennes, på livstid.
Det er en sang, som minner meg om tiden da vi ble kjent; Kosheen - Resist, liker veldig godt rytmene i sangen. Det er ikke så ofte jeg hører på den lengre, men når jeg først gjør det så farer tankene tilbake til høsten 2005. En spennende høst. Starten på et vennskap!

Jeg setter veldig pris på deg, Marianne. Takk for at du er den du er!

1 kommentar:

  1. Så fint skrevet! Setter veldig pris på deg også, Helle :)
    Glad i deg, beste!

    SvarSlett