30. aug. 2010

Hverdagen

- er tilbake. Da jeg kom på jobb i kveld fant jeg ut at noen har brukt mine jobbsko i sommer, og de har ødelagt dem i tillegg. Dette likte jeg ikke noe særlig. Greit nok at de har lånt dem, men de hadde ikke trengt å ødelegge. Og hvis de da skulle være så uheldige å ødelegge dem, kunne de skrevet en lapp og lagt i hylla mi. Men, neida, ingen lapp, bare ødelagte sko...
Jeg har lov til å være sur!

Bortsett fra ødelagte sko, så gikk kveldsvakta greit. Litt småpoblemer med ribbeinet fremdeles, men jeg regner med det går seg til hvis jeg bare er forsiktig.
Nå skal jeg drikke opp teen min, og legge hodet på puta. Forhåpentligvis så sovner jeg...

God natt!

2 kommentarer:

  1. Enig med du! Dårlig gjort!
    Håper du sov godt :-)) og ha en fantastisk dag i dag!
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Sov ikke best akkurat, men overlevde. :)

    SvarSlett