4. juli 2010

Søndag!

I dag har jeg gjort klar leiligheten for visning. Det er på ingen måte første gangen... forhåpentligvis den siste, men tør ikke håpe for mye. Jeg satser på det, men tør rett og slett ikke håpe. Så mens megleren hadde visning satt jeg i gressbakken og leste avisen, spiste is, tok bilder og drakk coca cola på boks.

Visning over, tok inn igjen ting fra boden. Lagde middag, slappet av, spiste, leste i boka, så film, satt på balkongen, spiste saltstenger, drakk iste. Nå sitter jeg i sofaen med musikk i anlegget og drikker en kopp varm te. Må kose meg litt på en søndagskveld!
Fremdeles hjemme alene. En slags forberedelse på livet som begynner i august...


Musikk: Zero 7 - When It Falls

2 kommentarer:

  1. Ordner seg for snille piker! Den MÅ jo bli solgt snart...Er jo en kjempeflott leilighet..rart det er så vanskelig...
    Krysse alt som kan krysses :-))

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. Og så gikk det vår vei, endelig :)

    SvarSlett