21. mai 2010

Natt på Etterstad

Såh, hva gjør man når hjernen er sliten men kroppen ikke lengre er trøtt? Jo, man logger seg på pc`n og blogger littegranne. Ikke det at jeg har så mye spennende å fortelle dere, tvert imot.
Men jeg kan si såpass at dette ble en fin dag. Mye på grunn av at jeg sa til meg selv: Dette skal bli en fin dag! - og, jeg hadde på meg 2 forskjellige sokker.

Etter jobb, som jo var en slitsom dag... men det er det jo alltid når man trasker rundt på sykehuset og triller pasientene hit og dit, så traff jeg Siri i byen og vi spiste deilig asiastisk mat ved spikersuppa. Neste stopp: Freia butikken på Karl Johan. Der kan du plukke din favoritt-twist og putte dem i poser. Hurra for twist Banan!
Vel hjemme, sovnet jeg på senga... noe som ødelegger nattesøvnen min! Får leve med det, og prise det som prises kan for at jeg har væskelager imorra! (for hvis jeg ikke får det, så blir jeg gretten)

Det er jo blitt fredag. Altså helg! Variert program på tapeten... og kanskje blir det tapet, kanskje ikke. Time will sjå!

Ønsker alle en fin helg! Og som søsteren min sier: Å rope på nett er jammen ikke lett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar