21. mai 2010

Kjedelige greier!

Jeg liker egentlig ikke sånne som denne, men ettersom jeg ennå ikke har sovnet, så hvorfor ikke...

1. Finn frem mobilen din.
2. Gå inn på innboksen din.
3. Bla nedover mens du holder knappen inne, og tell til fem.
(start på nytt med dette etter hvert spørsmål)
4. Skriv den første setningen i meldingen som svar under hvert av spørsmålene.
5. Kanskje noen av vennene mine gidder å gjøre det samme, hvis ikke, jeg forstår dere godt!


Spørsmål 1. Hva ville du sagt dersom kjæresten din var utro?
Svar: Takk takk. Du får ha en god natt og sove godt.

Spørsmål 2. Hva ville du si til din aller beste venn?
Svar: På vei hjem!

Spørsmål 3. Hva er det første du sier om en kompis blir overkjørt av en buss?
Svar: Ut en tur ikveld? Skal sparke ball og grille i ettermiddag , men finner gjerne på noe fra 6-7 tiden hvis det skulle klaffe?

Spørsmål 4. Hvilken sms blir du mest glad for?
Svar: Hm. Jeg får nemlig rabatt på ei marsipankake, men jeg kan jo ikke ha den her.

Spørsmål 5. Hva sier du til foreldrene dine når du går og legger deg?
Svar: Ja, jeg forstår hva du mener. Mener akkurat det samme selv. Blir jo ikke sånn at jeg må bo her resten av livet.

Spørsmål 6. Hva ville du rope ut dersom du vant en million?
Svar: Godt morgen solstråle, klar for innsats?

Spørsmål 7. Hva sier du til gud dersom du møter ham?
Svar: Maleren kommer klokka 12 på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar