23. mai 2010

Barbeinte gleder.


Da jeg satt på balkongen i formiddag og så utover den grønne sletta, kastet jeg av meg skoene, hoppet utfor rekkverket og løp barbeint rundt i ring. For en hærlig følelse det er, å ta av seg skoene. Følelsen av barbeinte føtter mot duggvått gress er noe helt eget. Det er et av hverdagsøyeblikkene jeg elsker. Hentet kamera og fotograferte litt, her og der.


Senere kom Siri, og vi gikk en fototur langs Alnaelva. Vi gikk på grus, gjennom Adgang Forbudt gjerder, skog, stier, utenom stier, gjennom gjørme og vi vassa i elv. Alt for noen fotografier! Men det er jo det vi liker!

En hærlig dag, rett og slett.

5 kommentarer:

  1. Hei! Får ikke opp linken ;) Høres ellers ut som en flott dag! :) ~L

    SvarSlett
  2. Hm, jeg måtte bare slette den linken. Fikk den ikke til å fungere :-(

    SvarSlett
  3. Takk for "ekstern link". Det var flotte bilder :-) ~L

    SvarSlett
  4. Fint og sommmerlig bilde av deg :)

    SvarSlett